Sverige En Lattlast Faktabok

Sverige – en lättläst faktabok

sverigeboken_omslaget_Erik_webbenSverige är ett stort land.

Och det är ett ganska krångligt land.

Den som vill förstå hur Sverige är och fungerar måste jobba
hårt.

Vi har försökt att göra det lite lättare.

Vi har delat upp landet i knappt hundra bitar.

I boken så berättar vi om Sverige bit för bit.

När alla bitar är på plats

har det blivit lättare att förstå

landet Sverige.



I boken kan du läsa om svenska flaggan, försäkringskassan,
svenska världsarv, jämställdhet, poliser och väldigt mycket
mer.


Sammanlagt är det 93 kapitel.

Vi skrev en ny version hösten 2014,

så det är aktuell regering i boken!



Sverige – en lättläst faktabok passar för alla som vill lära sig
mer om Sverige.

Sverige – en lättläst faktabok är 132 sidor.

Den kostar 90:-

ISBN: 9789163738654

Vi har bra mängdrabatter!

1-4 ex ingen rabatt

5-9 ex, 15% rabatt

10- ex, 25% rabatt

Passa på och provläs

Läs
10 kapitel i 8 Sidors bok, Sverige – en lättläst faktabok.

Beställ boken i vår bokhandel

Här beställer du Sverige – en lättläst
faktabok

Vill du beställa med mängdrabatt, gör det här!

 


  •  *





  •  *





  •  *



  •  *



  •  *



  •  *



  •  *















  • Porto tillkommer med 39 kr

 * Du måste fylla i fältet.